Online konference - Mediální obraz školy

Zpracováno v rámci projektu: SYPO

Podtitulek: Role vedení školy při budování mediálního obrazu školy

Datum konání: 04.11.2021

Anotace:

Program konferenceKonference bude mít dvě části – dopolední, věnovanou odborným příspěvkům a odpolední, která bude věnována workshopům k danému tématu. 8,30 – 9,00 možnost připojení se na konferenci 9,00 – 9,10 zahájení konference, úvodní slovo a představení programu (moderátor) 9,10 – 9,45 Prezentace č. 1 Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích – A. Durďák 9,45 – 9,55 diskuze  9,55 – 10,30 Prezentace č. 2 PR školy pomocí robotiky – J. Poláček 10,30 – 10,40 diskuze 10,40 – 10,45 pauza 10,45 – 11,20 Prezentace č. 3 Jak (vy)budovat úspěšnou školu – K. Moric 11,20 – 11,30 diskuze  11,30 – 12,05 Prezentace č. 4 První kroky do školy reálné i virtuální – M. Hausner 12,05 – 12,15 diskuze       12,15 – 13,15 obědová pauza  13,15 – 14,45 workshopy   Workshop č. 1 Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích – A. Durďák (link A) Workshop č. 2 PR školy pomocí robotiky – J. Poláček (link B) 14,45 - 15,00 pauza  15,00 – 16,30 workshopy Workshop č. 1 Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích – A. Durďák (link A) Workshop č. 2 PR školy pomocí robotiky – J. Poláček (link B) Anotace příspěvků a profily lektorů:Dopolední prezentace:Prezentace č. 1 - Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítíchCo se skrývá za úspěšnou prezentací školy, aby přitahovala žáky, rodiče a širokou veřejnost. A především, aby k sobě jako magnet přitahovala nové zájemce o studium. Jak se podařilo na základě kampaně navýšit počet uchazečů o 30%.profil lektora:   Bc. Aleš DurďákPoskytuje školící a konzultační činnost. V roce 2010 ukončil Fakultu multimedálních komunikací, obor Mediální a komunikační studia na UTB Zlín. Od roku 2013 content specialista se zaměřením na marketing v online médiích. Autor publikace vydané v roce 2019 „Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích“.Prezentace č. 2 - PR školy pomocí robotikyAutor se zabývá marketingem a PR školy. Na konkrétních příkladech Na konkrétních příkladech bude uvedeno, jak vnímání okolního prostředí, pochopení požadavků a přání klientů a komunikace se zákazníky přispívá k budování zájmu o školu. Příspěvek přinese inspiraci, jakým směrem může být PR školy zacíleno a co pro to ředitel může udělat.profil lektora:   Mgr. Jaroslav PoláčekProfesí učitel matematiky, pracovních činností a informatiky. Od roku 1992 ředitel Základní školy Lidická v Hrádku nad Nisou. Předseda krajského metodického kabinetu Matematika a její aplikace. Pedagogický optimista zapálený pro rozvoj výuky přírodních věd, robotiky a 3D tisku.Prezentace č. 3 - Jak (vy)budovat úspěšnou školuŠkola je firma a ředitel je zásadní postavou v systému řízení školy. Pro vystudovaného pedagoga to často není jednoduchá věc. Strategické plánování, management, vize, marketing, osobní rozvoj a mnoho dalšího jsou věci, kterým se musí naplno věnovat, pokud chce, aby jeho škola rostla a byla úspěšná.profil lektora:   Mgr. Karel Moric, MBAŘeditel Základní školy a Mateřské školy Ludgeřovice, zkušený manažer a koordinátor projektů, lektor; finalista soutěže „Ředitel roku 2019“ a držitel ceny Výrazná pedagogická osobnost roku Moravskoslezského kraje 2017 a držitel stříbrné medaile MŠMT 2021; člen Stálé konference ředitelů škol v rámci projektu SYPO.Prezentace č. 4 - První kroky do školy reálné i virtuálníPřed tím, než dítě udělá první krok do školy, každý rodič bez výjimky zjišťuje informace, ty oficiální i neoficiální. Prvním takovým místem jsou webové stránky školy. V mnoha případech však pozlátko internetu skrývá mnohá úskalí. Tato prezentace představí tuto stránku školy na základě téměř třicetileté praxe autora ve vedení školy, ve které internet vždy hrál významnou roli.profil lektora:   Ing. Milan HausnerDlouholetý ředitel ZŠ, expert EUN, pověřenec pro ochranu osobních údajů pro školy a veřejnou správu, duchovní otec soutěže DOMINO, lektor a publicista.Odpolední workshopy: Workshop č. 1 - Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítíchSeznámení se s obecnými principy marketingu a PR v rámci oblasti školství – co byste měli znát, než začnete skutečně efektivně propagovat svou školu. Jak začít krok po kroku – souhrn praktických rad a doporučení. Příklady z praxe.Vyzkoušejte si "nanečisto" marketing vaší školy – cvičení pod vedením lektora.profil lektora:   Bc. Aleš DurďákPoskytuje školící a konzultační činnost. V roce 2010 ukončil Fakultu multimedálních komunikací, obor Mediální a komunikační studia na UTB Zlín. Od roku 2013 content specialista se zaměřením na marketing v online médiích. Autor publikace vydané v roce 2019 „Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích“.Workshop č. 2 – PR školy pomocí robotikyWorkshop se bude zabývat marketingem a PR školy. Na konkrétních příkladech bude uvedeno vnímání okolního prostředí, pochopení požadavků a přání klientů, komunikace se zákazníky, které přispívají k budování zájmu o školu. Workshop nabídne pohled na propagaci školy, která vybudovala u školy samostatné křídlo pro výuku robotiky a staví na této moderní technologii svoji prestiž i mediální obraz.profil lektora:   Mgr. Jaroslav PoláčekProfesí učitel matematiky, pracovních činností a informatiky. Od roku 1992 ředitel Základní školy Lidická v Hrádku nad Nisou. Předseda krajského metodického kabinetu Matematika a její aplikace. Pedagogický optimista zapálený pro rozvoj výuky přírodních věd, robotiky a 3D tisku.Poznámka: Oblastní konference pro pilotáž

NPI Krajské pracoviště: Praha a SČ, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Jihlava

Lektor: Bc. Aleš Durďák, Mgr. Jaroslav Poláček, Mgr. Karel Moric, MBA, Ing. Milan Hausner

Popis cílové skupiny: ředitelům škol a školských zařízení, zástupcům ředitelů škol a školských zařízení

Zdroj: Helen

NPI Místo konání vzdělávací akce: MS Teams - online

Odkaz: https://helen.npi.cz/prihlasovani/kurzy_prihlasit.php?id_kurzu=88220

Poslední aktualizace14.10.2021 15:02
Signatura615aedbc681a05042e417843
Trvalý odkazhttp://hledej.npi.cz/sypo/615aedbc681a05042e417843