Voda – balená, nebo z kohoutku?
Zpracováno v rámci projektu: Gramotnosti.pro život PPUČ
Datum publikace: 01.06.2021
Anotace:
Žáci navrhnou postup řešení úlohy, ve které mají určit, která z vod, balená či kohoutková, je vhodnější k pití. Vyřeší problém prostřednictvím provedení a vyhodnocení rozboru vody s využitím odpovídajících informačních zdrojů. Žáci dokážou vysvětlit svou hypotézu, zdůvodnit postup, popsat výsledky a diskutovat nad dalšími možnostmi řešení.
Autor: PPUČ-2ST-tým
Cílová skupina: Učitelé ZŠ
Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
Strategie 2030 - Strategický cíl: SC2 - Snížit nerovnosti v přístupu ke vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu
Strategie 2030 - Strategická linie: SL3 Podpora pedagogických pracovníků
Tematický okruh základní vzdělávání: Chemické reakce
Vzdělávací obor základní vzdělávání: Chemie
Stupeň a období základního vzdělání: 2. stupeň - období (6. - 9. třída)
Vzdělávací oblast základního vzdělávání: Doplňující vzdělávací obory
Gramotnost: čtenářská gramotnost, digitální gramotnost, matematická gramotnost
Stupeň vzdělávání: základní vzdělávání
Tematická oblast: Podpora práce učitelů
Typ výstupu: Výukový materiál
Odkaz: https://gramotnosti.pro/publikace-2stupen-25
Poslední aktualizace | 08.10.2021 09:59 |
---|---|
Signatura | 61071fc8a1c8132a757061f3 |
Trvalý odkaz | https://hledej.npi.cz/gramotnosti-pro-zivot-ppuc/61071fc8a1c8132a757061f3 |