Kyseliny a zásady v kuchyni
Zpracováno v rámci projektu: Gramotnosti.pro život PPUČ
Datum publikace: 01.06.2021
Anotace:
Žáci se naučí měřit pH hodnotu běžně používaných tekutin v kuchyni a ty seřadí podle hodnoty pH od nejzásaditějších po nejkyselejší. Formulují hypotézu, vysvětlí svůj postup, zdůvodní odpověď a diskutují nad dalšími možnostmi řešení.
Odkazovaná aktivita je součástí publikace "39 námětů pro rozvoj čtenářské, digitální a matematické gramotnosti na 2. stupni základní školy" dostupné na https://gramotnosti.pro/publikace-2stupen-pdf.
Autor: PPUČ-2ST-tým
Cílová skupina: Učitelé ZŠ
Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
Strategie 2030 - Strategický cíl: SC2 - Snížit nerovnosti v přístupu ke vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu
Strategie 2030 - Strategická linie: SL3 Podpora pedagogických pracovníků
Tematický okruh základní vzdělávání: Chemické reakce
Vzdělávací obor základní vzdělávání: Chemie
Stupeň a období základního vzdělání: 2. stupeň - období (6. - 9. třída)
Vzdělávací oblast základního vzdělávání: Doplňující vzdělávací obory
Gramotnost: čtenářská gramotnost, matematická gramotnost
Stupeň vzdělávání: základní vzdělávání
Tematická oblast: Podpora práce učitelů
Typ výstupu: Výukový materiál
Odkaz: https://gramotnosti.pro/publikace-2stupen-26
Poslední aktualizace | 08.10.2021 10:05 |
---|---|
Signatura | 6107205bfd5a9c4d78592683 |
Trvalý odkaz | https://hledej.npi.cz/gramotnosti-pro-zivot-ppuc/6107205bfd5a9c4d78592683 |