TIO a reklama

Zpracováno v rámci projektu: Gramotnosti.pro život PPUČ

Datum publikace: 01.06.2021

Anotace:

Příběh nabízí zamyšlení nad tématem přílišného nakupování a důležitosti kamarádských vztahů, nad využíváním a hodnotou starých věcí, nad lákavými prostředky reklamy i nad ekologií v Robosvětě.

Autor: PPUČ-MŠ-tým, Jitka Severinová, Stanislava Korcová

Cílová skupina: Učitelé MŠ, Učitelé ZŠ

Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR

Strategie 2030 - Strategický cíl: SC2 - Snížit nerovnosti v přístupu ke vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu

Strategie 2030 - Strategická linie: SL3 Podpora pedagogických pracovníků

Vzdělávací oblast předškolního vzdělávání: Dítě a jeho psychika, Dítě a společnost, Dítě a svět

Gramotnost: matematická gramotnost, čtenářská gramotnost, digitální gramotnost

Stupeň vzdělávání: předškolní vzdělávání, základní vzdělávání

Tematická oblast: Podpora práce učitelů

Typ výstupu: Výukový materiál

Odkaz: https://gramotnosti.pro/tio-a-reklama

Poslední aktualizace09.11.2021 14:25
Signatura618a813c37b3f6223e4af9b3
Trvalý odkazhttps://hledej.npi.cz/gramotnosti-pro-zivot-ppuc/618a813c37b3f6223e4af9b3