TIO a reklama
Zpracováno v rámci projektu: Gramotnosti.pro život PPUČ
Datum publikace: 01.06.2021
Anotace:
Příběh nabízí zamyšlení nad tématem přílišného nakupování a důležitosti kamarádských vztahů, nad využíváním a hodnotou starých věcí, nad lákavými prostředky reklamy i nad ekologií v Robosvětě.
Autor: PPUČ-MŠ-tým, Jitka Severinová, Stanislava Korcová
Cílová skupina: Učitelé MŠ, Učitelé ZŠ
Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
Strategie 2030 - Strategický cíl: SC2 - Snížit nerovnosti v přístupu ke vzdělávání a umožnit maximální rozvoj potenciálu
Strategie 2030 - Strategická linie: SL3 Podpora pedagogických pracovníků
Vzdělávací oblast předškolního vzdělávání: Dítě a jeho psychika, Dítě a společnost, Dítě a svět
Gramotnost: matematická gramotnost, čtenářská gramotnost, digitální gramotnost
Stupeň vzdělávání: předškolní vzdělávání, základní vzdělávání
Tematická oblast: Podpora práce učitelů
Typ výstupu: Výukový materiál
Odkaz: https://gramotnosti.pro/tio-a-reklama
Poslední aktualizace | 09.11.2021 14:25 |
---|---|
Signatura | 618a813c37b3f6223e4af9b3 |
Trvalý odkaz | https://hledej.npi.cz/gramotnosti-pro-zivot-ppuc/618a813c37b3f6223e4af9b3 |