Teoretická východiska výuky oboru ICT

Zpracováno v rámci projektu: SYPO

Podtitulek: On-line škola SYPO

Datum konání: 21.06.2021

Anotace:

Webinář popisuje vliv aktuálního vývoje digitálních technologií na výkové postupy - tzv. digitální pedagogiku. Objasňuje formy implementace technologií v rámci existujících didaktických koncepcí (behaviorismus, kognitivismus, konstruktivismus, konektivismus) a souvislosti s různými teoriemi inovací výuky v rámci všech existujících vzdělávacích prostředí (formální, neformální, informální). Nastíní možnosti využití vlastních digitálních zařízení žáků i rizika s tím spojená (např. zvětšování rozdílů mezi různými socio-ekonomickými skupinami). Zvláštní pozornost věnuje rozvoji kompetencí pro 21. století, především informačnímu myšlení a digitální gramotnosti. To vše v souvislosti s blížící se revizí RVP.

NPI Krajské pracoviště: Praha a SČ, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Jihlava

Lektor: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D.

Popis cílové skupiny: pedagogům MŠ, pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům gymnázií, pedagogům SOŠ a SOU

Zdroj: Helen

NPI Místo konání vzdělávací akce: webinář - záznam

Odkaz: https://helen.npi.cz/prihlasovani/kurzy_prihlasit.php?id_kurzu=86521

Poslední aktualizace14.10.2021 15:02
Signatura60d965927769fc780d7b60fc
Trvalý odkazhttps://hledej.npi.cz/sypo/60d965927769fc780d7b60fc