Začínající učitelé: jejich postřehy a zkušenosti

Zpracováno v rámci projektu: SYPO

Podtitulek: On-line škola SYPO

Datum konání: 01.09.2021

Anotace:

Webinář přináší pohled do prostředí škol zapojených do ověřování systémové podpory začínajících učitelů. V úvodu pojmenujeme hlavní fenomény dvouletého adaptačního období začínajícího učitele a následně si společně se začínajícími učiteli odpovíme na otázky týkající se jejich spolupráce s uvádějícími učiteli i s vedením školy. Dozvíme se také, co se začínajícím učitelům osvědčilo v prvních měsících jejich učitelské praxe a jaký vidí přínos společných setkávání v triádách: začínající učitel – uvádějící učitel – ředitel školy. V závěru přinese každý ze čtyř začínajících učitelů jedno doporučení či vzkaz pro své kolegy, kteří se do učitelské praxe teprve chystají.

NPI Krajské pracoviště: Praha a SČ, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Jihlava

NPI Typ webináře: Oborové didaktiky

Lektor: PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D., RNDr. Jana Hrkalová

Popis cílové skupiny: pedagogům MŠ, pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům gymnázií, pedagogům SOŠ a SOU, pedagogům ZUŠ a SUŠ

Zdroj: Helen

Poslední aktualizace14.10.2021 15:02
Signatura61322aa054cb3a4c3b362f73
Trvalý odkazhttps://hledej.npi.cz/sypo/61322aa054cb3a4c3b362f73