Začínající učitelé: postřehy a zkušenosti uvádějících učitelů
Zpracováno v rámci projektu: SYPO
Podtitulek: On-line škola SYPO
Datum konání: 03.09.2021
Anotace:
Webinář přináší pohled do prostředí škol zapojených do ověřování systémové podpory začínajících učitelů. V úvodu pojmenujeme hlavní fenomény dvouletého adaptačního období začínajícího učitele a následně si společně s uvádějícími učiteli odpovíme na otázky týkající se jejich spolupráce se začínajícím kolegou i s vedením školy. Dozvíme se také, co se uvádějícím učitelům osvědčilo a jaký vidí přínos společných setkávání v triádách: začínající učitel – uvádějící učitel – ředitel školy. V závěru přinese uvádějící učitel doporučení či vzkaz pro své kolegy.
NPI Krajské pracoviště: Praha a SČ, České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Ostrava, Olomouc, Brno, Zlín, Jihlava
Lektor: Mgr. Libor Skala, Mgr. Bc. Věra Šimečková
Popis cílové skupiny: pedagogům MŠ, pedagogům 1. stupně ZŠ, pedagogům 2. stupně ZŠ, pedagogům gymnázií, pedagogům SOŠ a SOU, pedagogům ZUŠ a SUŠ
Zdroj: Helen
NPI Místo konání vzdělávací akce: webinář SYPO
Odkaz: https://helen.npi.cz/prihlasovani/kurzy_prihlasit.php?id_kurzu=87503
Poslední aktualizace | 14.10.2021 15:02 |
---|---|
Signatura | 61322aae54cb3a4c3b362f77 |
Trvalý odkaz | https://hledej.npi.cz/sypo/61322aae54cb3a4c3b362f77 |